Noční můra každého majitele e-shopu, ale zároveň ideální příležitost pro podporu prodejů pomocí nabídek, kupónů a slev!
💡 Představím vám 11 způsobů, jak z těchto akcí vytěžit co nejvíce, aniž by utrpěla vaše konkurenceschopnost.
Slevové akce mají mnoho výhod:
✅ Snadná a rychlá implementace
✅ Zvýšení počtu zákazníků
✅ Zvýšení míry konverze
✅ Podpora opakovaných nákupů
Také nevýhod:
❌ Snížení marže
❌ Potenciální poškození značky
❌ Snížení počtu zákazníků v období beze slev
1️⃣ Procentuální sleva: Zřejmě nejpopulárnější, obchody rozhýbe sleva kolem 20-25 %.
2️⃣ Sleva v korunách: Skvělý motivační nástroj, může být formou kreditu na další nákup.
3️⃣ Doprava zdarma: Eliminace jedné z největších nevýhod nakupování online, ideálně spojená s minimální výší objednávky.
4️⃣ Dárek zdarma: Použitý ke zvýšení průměrné hodnoty objednávky nebo zbavení se produktů, které máte dlouho na skladě.
Kdy a jak nabídky použít? Existuje mnoho způsobů, jak slevové akce využít a kombinovat.
1. Pravidelné denní, týdenní či měsíční akce: Tradiční způsob, hojně využívaný nejenom na internetu.
2. Sezónní akce: Vánoční akce, povánoční výprodeje, Černý pátek a další.
3. Odměna za registraci: Slevový kupon za registraci k newsletteru, často formou pop-upu.
4. Slevy za doporučení: Váš zákazník doporučí produkt své rodině či přátelům, kteří poté s vyšší pravděpodobností nakoupí.
5. Odměna za sociální sítě: Sleva za to, že se zákazník stane vaším fanouškem nebo bude sdílet váš obchod.
6. Sleva na první nákup: Pomáhá zvýšit konverze u nových zákazníků.
7. Nabídka dle množství zakoupeného zboží: Strategie pro zvýšení průměrné výše objednávky.
8. Exkluzivní slevy na sociálních sítích: Speciální akce pro fanoušky na sociálních sítích.
9. Odměna pro věrné zákazníky: Budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem formou poukázek nebo střádání kreditu.
10. Nabídka před opuštěním stránky: Pop-up s nabídkou slevy těsně před opuštěním stránek.
11. Remarketing aneb sleva pro navrátilce: Nabídka pro lidi, kteří již vaše stránky navštívili.
🌟Speciální nabídky vám mohou pomoci rozjet prodeje, navýšit obrat i zisk. Buďte však opatrní a nastavte je správně.
Comments