top of page

📉Tržby stagnují, zásoby rostou?

Obrázek autora: Ondrej BabicOndrej Babic

Noční můra každého majitele e-shopu, ale zároveň ideální příležitost pro podporu prodejů pomocí nabídek, kupónů a slev!



💡 Představím vám 11 způsobů, jak z těchto akcí vytěžit co nejvíce, aniž by utrpěla vaše konkurenceschopnost.



Slevové akce mají mnoho výhod:


✅ Snadná a rychlá implementace


✅ Zvýšení počtu zákazníků


✅ Zvýšení míry konverze


✅ Podpora opakovaných nákupů



Také nevýhod:


❌ Snížení marže


❌ Potenciální poškození značky


❌ Snížení počtu zákazníků v období beze slev



1️⃣ Procentuální sleva: Zřejmě nejpopulárnější, obchody rozhýbe sleva kolem 20-25 %.


2️⃣ Sleva v korunách: Skvělý motivační nástroj, může být formou kreditu na další nákup.


3️⃣ Doprava zdarma: Eliminace jedné z největších nevýhod nakupování online, ideálně spojená s minimální výší objednávky.


4️⃣ Dárek zdarma: Použitý ke zvýšení průměrné hodnoty objednávky nebo zbavení se produktů, které máte dlouho na skladě.



Kdy a jak nabídky použít? Existuje mnoho způsobů, jak slevové akce využít a kombinovat.



1. Pravidelné denní, týdenní či měsíční akce: Tradiční způsob, hojně využívaný nejenom na internetu.



2. Sezónní akce: Vánoční akce, povánoční výprodeje, Černý pátek a další.



3. Odměna za registraci: Slevový kupon za registraci k newsletteru, často formou pop-upu.



4. Slevy za doporučení: Váš zákazník doporučí produkt své rodině či přátelům, kteří poté s vyšší pravděpodobností nakoupí.



5. Odměna za sociální sítě: Sleva za to, že se zákazník stane vaším fanouškem nebo bude sdílet váš obchod.



6. Sleva na první nákup: Pomáhá zvýšit konverze u nových zákazníků.



7. Nabídka dle množství zakoupeného zboží: Strategie pro zvýšení průměrné výše objednávky.



8. Exkluzivní slevy na sociálních sítích: Speciální akce pro fanoušky na sociálních sítích.



9. Odměna pro věrné zákazníky: Budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem formou poukázek nebo střádání kreditu.



10. Nabídka před opuštěním stránky: Pop-up s nabídkou slevy těsně před opuštěním stránek.



11. Remarketing aneb sleva pro navrátilce: Nabídka pro lidi, kteří již vaše stránky navštívili.



🌟Speciální nabídky vám mohou pomoci rozjet prodeje, navýšit obrat i zisk. Buďte však opatrní a nastavte je správně.

 
 
 

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating

© 2023 by Ondřej Babič

bottom of page